4 thoughts on “Tlačová správa ZAP (10.12.2018) – Fakty a mýty o zabezpečení dostupnosti zdravotnej starostlivosti na Slovensku po 1.1.2019

  1. Kolegovia!
    Máme echo od pacientov – klientov VšZP, že pobočky podávajú pravidelné denné hlásenia do centra o situácii s ošetrovaním poistencov VšZP, takže nebojme sa komunikovať s pacientami o našich výhradách a vysvetľujme – teraz je ten najvhodnejší čas, aby nemali skreslené info len z médií alebo jednostranné vyhlásenia zo strany poisťovne. Ľudia nechcú chodiť inam, sú spokojní s našimi službami a dokonca sú ochotní aj platiť za ne! Vážme si to! Posielajme ich tiež na pobočky, nech im „ich poisťovňa“ vysvetľuje, prečo si oni ako riadni poistenci „najsilnejšej“ poisťovne budú musieť svoje vyšetrenia u nás platiť; aby mali reálny obraz o tom, aká situácia nastane, keď sa staneme nezmluvnými.
    Vydržme!

  2. Včera som pacienta vyšetrila za priamu platbu, dala blok, bol s ňou dnes na VšZP. Tam vypísal papiere a pracovníčka VšZP ho donútila napísať na formulár ani nie polovičnú sumu, než akú dal za ošetrenie!
    Ten pacient si to uvedomil až vonku. Vraj sa tam ešte vráti urobiť poriadok!

    Takže aj takto poisťovňa zavádza a klame svojich poistencov!
    Asi sú v koncoch a ich prázdne sľuby do vetra, že všetko uhradia, tiež.

Pridaj komentár

Začnite písať... Pre zrušenie stlačte ESC.

Na začiatok